Re: SMD součástky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Leden 18 22:13:25 CET 2006

Rucne pajim SMD uz jen kdyz neco opravuju. Jinak namatlat pastu a pretavit
na zehlicce. Je to nejrychlejsi a pohodlne.
www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/tist.htm
Andel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 18, 2006 7:29 PM
Subject: Re: SMD součástky

Petr Lustyk napsal(a):
> Existuje nějaký fígl pro ruční pájení SMD součástek?
>
> Jde mi o to jak je držet při pájení. Nějaké jednoduché udělátko, nebo se
> dají něčím před pájením přilepit?

No jak... Cimkoliv - nehtem, bambusem, normalni pinzetou, SMD pinzetou,
vakuovou pinzetou....proste tim, co je po ruce.

Nehledejte nejake "zarucene navody" "na kliknuti" apod., rozhodujici je,
co mate v rukach a v hlave.

Treba takovy Danhard normalne SMD paji klempirskou pajeckou a ja jsem
zkousel tu nahrivanou v kamnech.

--
Jirka