OT:nejde mi idnes.cz

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 18 22:05:37 CET 2006

Jsem u Nextry (ADSL) a nedavno mi poslali mail, ze brzy budou menit moji
pevnou IP adresu. Z jineho zdroje jsem slysel, ze se s nekym spojili (jestli
contactel nebo nekdo takovy), coz je evidentne duvod te zmeny a i jinych
pomerne drastickych zmen v celych autonomnich systemech (vlastne v takovem
pripade pravdepodobne spoji dva do jednoho). Tak treba uz zacali s nejakymi
upravami a projevuje se to docasnou nefunkcnosti nekterych veci.

Ja jsem zatim na zadne problemy nenarazil

Jakub Serych