OT: Digitalni satelit

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Leden 18 21:08:15 CET 2006

- Pokud ma novejsi LNB (10.7 - 12.75Ghz) tak ho menit nemusi, musi
vsak presmerovat antenu na satelit Astra 3A
http://www.parabola.cz/satelity.php?show=astra3a
- CT1, CT2, Primu a nejspis i na Sport CT4 je potreba dekodovaci karta
CzechLink a dekoder Cryptoworks (ten je vetsinou uz zabudovan v
prijimaci), kartu ziskate tak, ze poslete vyplneny formular z
www.trade-technology.cz (mimo jine tam musite uvest SIPO, aby bylo
dolozeno, ze platite televizni poplatky) a asi za 2tis. Kc vam poslou
kartu (nebo snad obracene, kartu si koupite i v beznem elektru kde
prodavaji satelity a musite na TnT poslat vyplneny formular - nebo
nechat v elektru, oni ho tam poslou - a na zaklade neho vam kartu
aktivuji, jinak funguje jenom 14 dni). Ta je casove neomezena. Bez ni
muzete prijimat jenom CT24, nejaka ceska radia a na tom samem satelitu
je take slovenska JOJ (nekodovana, zatim). Myslim si, ze Sport CT4
bude take kodovan, protoze CT si koupi prava jenom pro CR (aby ne,
prava pro celou evropu na atraktivni prime prenosy snad nejdou ani
zaplatit :))
- Eurosport v cestine beznym zpusoben nechytne, je kodovan snad
Viacess a jeste na jinem satelitu nez CzechLink, takze se neobejde bez
nataceni, nebo multifokus zarizeni (vice LNB na jedne parabole). Cesky
je v ramci paketu CzechLink vysilan cesky zvuk, takze jedine dva
prijimace, jeden na zvuk a druhy naladeny na jiny satelit kde vysila
Eurosport nekodovane.

--
Michal Grunt