Prehistoricky telefon v Praze

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 18 20:39:50 CET 2006

Ten muj telefon jede na CISCO VoIP routeru jak z praku. Jen mu nefunguje ten
zvonek (ale to je ciste jeho problem, jiny novejsi a ne tak pekny :-((
funguje i se zvonkem). Dokonce na CISCO routerech se pro pulzni volbu ani nic
nemusi nastavovat. Proste pripojite a jede to.
Ciselnici jsem samozrejme musel v ramci jeho restaurovani zbavit zatuhle
vazeliny a znovu promazat.

Jakub Serych