RE: Laserový měřič vzdálenosti - jak pracuje?

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Leden 18 15:27:50 CET 2006

Problém svítivých ledek může být jen v jejich pomalosti, nutno změřit, pro nejkratší vlnu potřebujete desitky MHz.
Pak taky potřebujete citlivý a rychlý detektor, používají se lavinové opto diody (v profi zařízeních)
Tamtéž jsem odkoukal magnetem ovládané zrcátko, které umožní nakalibrovat fázové posunutí v detektoru a následných zesilovačích. Tu fázi chce měřit aspoň na 10 bitů, přijímaný signál můžete "vylepšit" fázovým závěsem, natvarovat na odélník a měřit čítačem.
Lubor