Detekce vcely (bylo: jaky je princip protizlodejskych knofliku)

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Středa Leden 18 14:13:04 CET 2006

A nešlo by analyzovat hučení v úle?
Někteří včelaři prý poznají podle hukotu, kde je královna

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou