fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

Achiles achiles@revize.info
Středa Leden 18 14:02:34 CET 2006

Nesmite to brat, ze hodiny jsou razeny paralelne, ale jsou v serii, pak je
situace jina.

Jedny hodiny pocitaji, kolik jste spotreboval a druhy kolik dodavate
navic. Je jasne, ze cast energie si
spotrebujete sam. Rozhodne se nedomnivam, ze by chteli plombovat cely
rozvod.

Udelat smycku, tak aby tekl nejaky vyrovnavaci proud pres hodiny a tim vam
pocital dodavky, tak to nepujde.
No nepujde..... tvrzeni zakladam na  predpokladu, ze energetici nejsou zas
az tak hloupi

Ale asi byste si potom mohl pritahnou nejakou kogeneracni jednotku nebo
benzinovou centralu a vydavat to za
energii vyrobenou sluncem

Je pravda, ze se neda koukat jen na tu ekologii. Kdyz selze sit rozvodnych
zavodu a ona obcas selze, tak je
dobre mi po ruce nejaky zalozni zdroj. Zejmena jedna-li se o nejaky
vyrobni zavod, kde by preruseni dodavky
na pul hodiny zpusobilo skody v radu milionu.
Nebo dodavky elektriny v miste, kde neni dostupna sit (vysokorske stity
apod.)

Kupovat panel jenom kvuli tomu, ze vidite tech 15Kc/kWh je dle meho soudu
zhovadilost. Ten odkup to je jen
takova mala tresnicka na celem dorte.

Ales