Detekce vcely (bylo: jaky je princip protizlodejskych knofliku)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 18 13:43:32 CET 2006

> Jako předškolní dítě jsem občas omotával smalťák okolo
> masařek a bzučivek
> a vypadalo to, že jim nempůsobí vážnější potíže.Včely jsou
> pevnější, navíc
> můžete použít tenčí vodič - já používal něco okolo 0,3 mm,
> protože obvyklým cílem
> bylo mechanicky spřáhnout více much a zkoumat, zda se
> dokoážou synchronizovat
> po hození z okna:-)
>
> PH

:-)))
Ja jsem se je zase pokusil pouzit jako motor k malinkemu polystyrenovemu
letadelku. Problem byl, ze moucha se zapne jen, kdyz jeji koncetiny jsou ve
volnem prostoru (cili ji musite prilepit za brisko a ne za nohy). Nikdy se mi
to nepodarilo. Ale zase mam zasluhy na tom, ze jsem svet zbavil mnoha desitek
tisicu masarek (kdyz si predstavim ty geometricke rady jejich potomku do
dnesni doby :-)))

Jakub Serych