jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 18 11:26:41 CET 2006

> Nejsu malej jarda, RFID znam, neco jsme s tim na firme pred lety uz delali,
> ale tam byla fakt jen ta krasne homogenni guma (byt tuha, ale s celkem
> slusnou plasticitou, asi jako ztuhla zvykacka), zadna nehomogenita v ni
> nebyla - anebo jsem si ji nevsiml, ale roznahnal jsem ji pri mereni pekne.

Mno tie plastove oneee... klobuciky? sa davaju len na drahsie veci ako
su handry, a su takmer 100% recyklovane (ak im ich teda niekto neslohne
:-) ), takze by to RFID pokojne mohlo byt.

Samotny cip ma cca 5x5x0.5mm to ked je zaliate v tom plaste tak ani
nenajdete, aj keby bol s kuskom nejakeho substratu (plosaku); k nemu je
niekedy este aj SMD kondik (ak sa im nechcelo plytvat kremikom) ale to
je este stale nic. Ta cievka by mohla byt navinuta kol dokola a zaliata
v tom plastiku co ste lamali zverakom - skumali ste ho?

wek