jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 18 10:53:35 CET 2006

> Uz si te uplne predstavuju v barvach, jak to radostne neses domu, ze
> si to rozeberes na soucastky :-)

No ja na to prisel az doma, ale kdyz jsem na to prisel, tesil jsem se co tam
vsecko nebude. Aspon civcicka tam mohla byt.

> To je RFID cip s antenkou. Najdi si nejake informace o RFID.

Nejsu malej jarda, RFID znam, neco jsme s tim na firme pred lety uz delali,
ale tam byla fakt jen ta krasne homogenni guma (byt tuha, ale s celkem
slusnou plasticitou, asi jako ztuhla zvykacka), zadna nehomogenita v ni
nebyla - anebo jsem si ji nevsiml, ale roznahnal jsem ji pri mereni pekne.

JL.