paralelni razeni tyristoru

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Leden 18 09:07:30 CET 2006

Pokial ide o desiatky voltov tak by som sa pozrel po vykonovych
MOSFEToch. K dispozicii ich je velmi vela a bude stacit zapojit par
paralelne.
Ak chcete za kazdu cenu pouzit tyristor tak si najdite jeden dostatocne
velky, 1.5kA jednorazovy spickovy prud nie je zase az tak vela a ceny su
pomerne priaznive.
b.