B82790

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Středa Leden 18 07:34:31 CET 2006

Po odpájení se dá opatrně rozloupnout. Lem kde je to spojeno bývá vidět.
Většinou to bývá prohořelé, ale závity se spočítat dají. No a pak už to jen namotat , vložit dovnitř , zapájet slepit vteřiňákem a nikdo nic nepozná. Možná se to dá i někde sehnat, ale naše drogerie to nevede a tohle mi připadá rychlejší.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou