fotovoltaicke clanky na strese a rozvodny system

pyjan pyjan@tiscali.cz
Středa Leden 18 00:28:37 CET 2006

rozvodné závody jsou povinny vykupovat elektrickou energii z
ekologických zdrojů a výhodnou cenu, tuším 4 až 5Kč za 1kWh. Je ale
třeba učinit dotaz
na kolik ty panely vyšly?? Mám velkou zásobu NiFe akumulátorů a 10kW
fotovoltaický zdroj ve spojení s nimi zařídí nezávislost na dodavateli.