AVRstudio - par dotazu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Leden 17 23:36:00 CET 2006

On Tue, 17 Jan 2006, Karel Radkovský wrote:

> v AVR studiu pri debugovani: pokud stisknete prave tlacitko mysi nad radkem,
> ktery obsahuje kod, a vyberete v popup menu prikaz "set next statement",
> nastavi se programovy citac do teto pozice - pekna funkcicka, jen pozor na
> stavy zasobniku :-).

Jo skvely - na preskoceni 'delay' idealni.

> K druhemu dotazu: vypada to, ze si prekladac nevsimnul, ze se ten *.h soubor
> zmenil - zkuste do nej napsat nejaky syntakticky nesmysl a uvidite, jestli
> ho preklada. Pokud pouzivate WinAvr, zkuste nejdriv "make clean" a pak
> "build all". Jestli toto nepomuze, pak vkladate jiny *.h soubor, nez si

Diky - tohle mne nenapadlo a problem to vyresilo. Neuvedomil jsem si,
ze muze mit naprekladano z predchoziho projektu kdyz jsou ty knihovny
spolecne v jinem adresari.

Nicmene zaznamenal jsem drobnou odchylku vuci predchozimu chovani v
AVRstudiu. Driv 'trace into' (F11) na funkci lcdinit() vlezlo dovnitr
a byl videt obsah te lcdinit() funkce a sel trasovat. Ted uz ji to
proste vykona a dovnitr to nevleze. Pritom Delay() funkci ktera je
definovana v hlavnim .c souboru to trasuje, takze asi neco v souvislosti
s tim 'make claen; make all; make extcoff' . Cim by to mohlo byt ?

> Karel Radkovsky

S pozdravem