Lynxmotion - bylo [MECH]: Klice imbusy 3/32

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Úterý Leden 17 10:57:49 CET 2006

> Naopak, hodlam vsechny roboty z Lynxmotion zasadnim zpusobem vylepsit a
> poslat jim je zpatky, aby se mohli inspirovat zase oni :-)

Tohle by mne zajimalo ... Bohuzel nemame cas na vlastni HW vyvoj, tak jsme
nakoupili jeste 2 sady serv s tim, ze zbytek si udelame na freze z kuprextitu
(laser jaksi nemame :-))

> Pro zacatek jsem poridil osmiservovyho Quadropoda, triservovyho hexapoda a
> rameno 5. Budou k videni v robo-obchudku na Praze 2. Ovsem teprve az se
> jeden kolega (nebudu ho v zadnem pripade jmenovat) rozhoupe a obchudek
> konecne otevre. Uz to melo byt v prosinci, jenze on na to prilis netlaci a
> zije si tak nejak bez starosti.

To je taky zajimave. Ja se pokousel koupit roboty od SiliconBrain a bohuzel jsem
z nich nic nevyrazil (zduvodneno prilisnou saturaci praci) a musel jsem jit do
Lynxmotion. Tam jsem si ovsem uzil anabaze nakupu z US, protoze nase mila
instituce s tim ma nejake problemy :-((

Petr

P.S. Shanim nejakou stavebnici (jako inspiraci) jednoducheho samohybu tak o
velikosti MiniSumo. Neni to na Sumo, ale jako kooperujici nosic senzoru :-)