[OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 17 09:47:29 CET 2006

Ono jde prave o tu teplotu vody, za minimum se povazuje +7C , ale nekde ma
podzemni voda i +14C rekneme, ze typicky to bude 0.5 l/s tj. 43m3 / den tzn
relativne hodne vody a zdaleka ne vsude jde pouzit TC voda/voda :-)

>Kdyz jsme u toho, jaky prutok vody z takove studny by byl zhruba nutny k
vykonu 10kW? Jde mi o presnost na urovni radu, je mi jasny, ze zalezi na
teplote a ucinnosti. Asi se to da snadno spocitat, ale nevim z hlavy
tepelnou kapacitu vody a taky o kolik st. to vymenik ochladi.
Pokud by studna mela dostatecnou vydatnost, tak bych si s prebytkem vody uz
nejak poradil :-)