[OT]: CNC frezka - zapojeni motoru

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Leden 17 03:38:17 CET 2006

Dekuji za objasneni, ted si vzpominam ze tohle jsem uz jednou vycetl z grafu
na http://www.microcon.cz ale uz jsem to stihnul zapomenout :-)

Kdo je vyrobce bohuzel nevim, ty motory jeste nemam, ale Microcon ma na sve
strance uvedene 3 vyrobce a motory vyrabi jen jeden (Pacific Scientific), a
tohle vypada stejne jako to co ma Microcon nebo JMF (www.jmf.cz):

http://www.pacsci.com/products/step_motors/powerpacproducts.html

S pozdravem,
Ales Chlubny