[OT]: CNC frezka - zapojeni motoru

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 17 02:49:57 CET 2006

To prijde na to co od toho chcete, neexistuje zadna obecna poucka podle
ktere je jedno zapojeni lepsi nez druhe zalezi na tom jake vlastnosti od
daneho motoru pozadujete. Uvadne proudy jsou proudy jmenovite !
K danemu motoru se mi nepodarilo nic podrobnejsiho zjistit, vlastne ani
netusim kdo vyrabi motory prodavane pod oznacenim SX23-xxxx

Rozhodujici je momentova charakteristika motoru z ktere by mel byt patrny
prubeh krouticiho momentu/rychlost v seriovem (paralelnim) zapojeni.
Obecne bude kroutici moment vyssi u serioveho zapojeni, ale krivka bude
mnohem rychleji klesat s zvysujici se rychlosti nez u paralelniho zapojeni,
kde bude moment sice nizsi, ale krivka bude plossi, s vztustajici rychlosti
mototu bude klesat pomaleji.

Tusite nekdo kdo je vyrobcem motoru s oznacenim SX23-xxxx ?

>Myslim elektricke - tzn. seriove nebo paralelne. Potrebuju to vedet kvuli
napajecimu zdroji, protoze pri paralelnim je potreba 2x vetsi proud (alespon
podle pdf k SX23-1012).

S pozdravem,
Ales Chlubny