AVRstudio - par dotazu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 16 23:25:45 CET 2006

Zdravim,

mel bych par dotazu k debuggingu v AVRstudiu.

Prvni je jak rychle projet nejakou funkci - konkretne zpozdovaci smycku
kde se vykonava X tisic prikazu jen tak. Klasicke 'Step Over' provadi tu
funkci takze se to v podstate zastavi. Mozna by stacil i nejaky povel k
'preskoceni/nevykonani' daneho radku s volanim te funkce.

Druhy dotaz - v lcdconf.h souboru je definice :
   #define LCD_DATA_POUT   PORTB
   #define LCD_DATA_DDR    DDRB

pri trasovani progamu pak jsou prikazy :
   outb(LCD_DATA_DDR, 0x00);
   outb(LCD_DATA_POUT, 0xFF);

jenze inspekce registru PORTB neukazuje zadne zmeny. Kdyz zadam do
programu prikazy :
   outb(PORTB, 0x00);
   outb(DDRB, 0xFF);

tak se ty registry prislusne meni. Pojal jsem podezreni ze se to nejak
divne includovalo, kdyz si to prepnu do ASM tak tam vidim ze se pise na
adresy 1A a 1B coz odpovida PORTA a DDRA. Jak zjistit z ktereho
souboru (.c nebo .h) doslo k natazeni tech LCD_DATA_DDR a LCD_DATA_POUT
promennych ? Evidentne natazeny jsou jinak by se to asi nemelo prelozit,
ale nerespektuji to moje nastaveni z lcdconf.h ..

Diky za rady