Lynxmotion - bylo [MECH]: Klice imbusy 3/32

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 16 21:37:43 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 16.1.2006:

> Co jste poridil za hracku ? My mame to rameno Lynx 6, docela mne
> mrzelo, ze misto navodu k tomu je papirek s linkem na WWW. Ale jinak
> imbusy k tomu fakt maji, zda se, ze obcas taky nekdo premysli ...
> Planujeme postavit si vlastniho robota mechanicky inspirovaneho
> timto, nemate treba podobne umysly ?

Toho jejich hexapoda jsem dovazel znamemu, tu ruku take a spoustu
dalsich ptakovin. Ja sam jsem si od nich poridil zase ty ruzne plechy
na serva, s tim se da take leccos udelat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz