[OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Ivan ivan.smrekovsky@stonline.sk
Pondělí Leden 16 21:37:16 CET 2006

No nejedna sa vobec len o kompresor a vymenniky....inak, jeden vymennik
stoji cca 10000.
A co sa tyka vypustania vody zo studne do potoka....je to
nezakonne...urobite totiz z kvalitnej spodnej vody, vodu povrchovu a o tom
manici na ziv.prostredi ani pocut nechcu
  :)

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 16, 2006 9:23 PM
Subject: RE: [OT] Navratnost tepelneho cerpadla bylo [OT] RE: Plasma nebo
LCD ?

Ta cena agregatu mi prijde nejak prehnana, vzdyt je to jen kompresor a 2
vymeniky - je to nejakou dobu ale myslim ze se jednalo fakt o cca 30 tisic,
firmu uz nevim.
Ta studna me jen napadla, taky jsem uz premyslel o "otevrenem systemu" -
vycerpanou vodu poustet do potoka, ale to by asi nestacilo dotekat.
No nic, asi postavim ten komin :-(