Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 21:10:09 CET 2006

    To vite ze si nosim do skoly ruzne "sve" veci ktere si tam ctu,
navrhuju schematka, atd. Ale zrovna programovani se bez PC uci docela
spatne, kdyz si nemuzu hned vyzkouset co sem si precetl. Je to podobne
jako psat pisemku z programka na papir - to sem parkrat zazil na VUT.
Potom vam strhnou body za to ze v jednom z x radku nemate na konci
strednik, jinde vam chybi uzavrit zavorka... Proste veci na ktere kdyz
sedite u PC okamzite prijdete. Notebook nemam a ani by to asi neproslo -
ucitelum je jedno co delam kdyz se aspon tvarim ze posloucham nebo pisu
(nepoznaji ze misto toho abych resil priklady s paralelne/seriove
zapojenymi odpory ktere zvladam bez problemu uz nekolik let ctu treba
nejaky datasheet, ale kdybych vytahl notebook tak by jim to asi vadilo).
Nejake ty stranky si zkusim najit - at mam ve skole co cist :o) Kdyz
najdete neco zajimaveho, nebo podle vas uzitecneho do zacatku, tak mi to
klidne poslete na xgeorgeZAVINACseznamTECKAcz, na uctu ze ktereho pisu
do konfery mam nastavene docea prisne filtry kvuli SPAMu, tak by to
nemuselo projit.
   S absenci se u nas nikdo nepara, jak sem psal, vic jak 25% a letite,
nebo mate prinejmensim hodne velke neprijemnosti kdyz mate nedej boze
treba 30%. A pocitaji se do toho i nemoci omluvene lekarem.

JD