dodavatel "balicku" soucastek?

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pondělí Leden 16 21:22:54 CET 2006

Diky

bohuzel potrebuji spis nekoho na ty kusovky.
Potrebuji vzdy udelat jeden ci dva kusy a zbytek zadavame vyrobci ktery si uz
soucastky sezene.
Jde mi o to ze vzdy kazdy nakup musim podat ke schvaleni, musi byt schvalen a
musi projit logistikou a to vse je strasne moc zdlouhave:(
Staci mi nekdo kdo nakoupi od nekolika dodavatelu a me to preproda.
A idealne kdyby akceptoval dobu splatnosti faktury 30 dni (platce je MO) :(

P.B.