Jak merit teplotu ve 20 terariich

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Leden 16 17:47:53 CET 2006

At 16:52 16.1.2006 +0100, JD wrote:
>   Tak to sem ted v podstate ve stejne situaci. Umim akorat ASM na x51,
>C vubec (ani na PC, zato umim DOSovy pascal ktery je mi skoro na nic).
>Nakonec asi ty dallasy pouziju kdyz maji DS18B20 v GM.

Tak to jsi uplne stejny pripad, taky jsem umel PC Pascal a ASM51. Ne teda ze
skoly, ale z vlastniho studia. Kup si nejakou knizku se zakladama C, nejaky
AVR a vyhrad si jeden vikend na bastleni a v nedeli vecer budes mit
termostat hotovej ;-) C je skoro podobny jak pascal, jenom vymenis begin/end
za {}, := za = a = za == (coz mi dela nejvetsi problem ;-)

>Je to skoda ze se na nasich skolach uci vesmes jen x51 a pascal (pro
>PC). I kdyz je to mimo tema tak jen ve zkratce...

Nekdy je potreba pridat i vlastni aktivitu...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz