Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 16:30:15 CET 2006

   Kabelaz to bude tak jako tak, ted tam ma panel na kterem sou klasicke
spinace a od nich to vede do jednotlivych terarek. Ruseni bude vznikat
hlavne pri zapinani/vypinani tech topeni. Vzhledem k tomu ze to asi bude
ridit ten MCU tak neni problem zajistit, aby v prubehu mereni nic
nevypinal / nezapinal...

JD