Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 16:11:24 CET 2006

   Ja vim, ja vim, 51 je prekonana, ale

- jak sem uz psal, je to jediny MCU ktery ovladam
- vykon v tomhle pripadne neni podstatny, jestli to zmeri teplotu za
10uS nebo za 10s je tady uplne jedno
- pameti by nemelo byt potreba nejak extremne moc
- pouzdro - to je to co se mi prave na 89S51 libi - klasicky 40pin DIP,
zadne SMD, BGA nebo podobne doma tezko pajitelne.

   Aby to nevyznelo ze sem uplny zpatecnik, uz delsi dobu se chci
vrhnout na nejake PICy (nejspis z 18kove rady), ale to co chybi je cas.

JDrozd