Jak merit teplotu ve 20 terariich

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 16 16:17:58 CET 2006

On Mon, 16 Jan 2006, Marek Pavlu wrote:

> Zdravim,
>
> No jo, jenze x51 preferuje stale stredni skolstvi:(((.
> Co s tim pak chcete delat?

Nic :-) U mne byl problem hlavne v programatoru, kdyz jsem si poridil
poradny, pak uz mi nestalo nic v ceste preskolit se na AVR. Hlavne se
mi na tom libi to ze ten svab uz umi spoustu veci sam od sebe - zadny
krystal, reset - staci napajeni a uz to maka. Pokud pouzijete teplomer
co dava signal 0-1V (ten LMxxx) tak to staci jen pichnout k tomu a nic
dalsiho zase neni treba, linearizace a offset se da vyresit programem
a hodnoty se daji uchovat ve vnitrni EEPROM. Diky WinAvr se nemusim
ucit ty silene asm instrukce - v C se to programuje docela snadno.