Mechanicke spojky optickych vlaken

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 16 16:12:16 CET 2006

On Mon, 16 Jan 2006, Martin Persich wrote:

> Ma nekdo zkusenosti (pozitivni nebo negativni) s "mechanickymi" spojkami
> (technologie bez pouziti svarecky) optickych vlaken ? Napr. jako FUJIKURA
> "FMS-025". Potrebuji relativne jednoduse spojovat vlakna GI 62,5/125 um. Jde
> hlavne o realizaci zakazek v zahranici, kde neni tak jednoduche vozit
> svarecku.

Kdysi jsem pracoval ve firme ktera to delala (kdyz se zacinalo s optikou)
v jednom vyrobnim podniku. Co ja vim tak minimalne 5let od realizace si
nikdo nestezoval a predpokladam ze to fungovalo i potom (pak uz jsme s nimi
ztratil kontakt). Nicmene ty spoje (takova ampulka s gelem) byly v budovach
takze zadne velke vykyvy teplot... Kazdopadne lamacku potrebujete tak jako
tak + dalsi zakladni cajk na odstranovani vrstev a cisteni.