Jak merit teplotu ve 20 terariich

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 16 15:16:08 CET 2006

Já vím, ale s tím DS18B20 je potíž v tom, že používá 1-Wire, což se na
PC obtížněji implementuje, s ohledem na nutnost poměrně přesného
časování.

Krom toho ten 18B20 není termostat, ale teploměr. Sice má funkci
termostatu, ale při překročení teploty se jenom nastaví nějaký flag v
interní paměti. Takže bez MCU ho nelze jako termostat použít, neboť nemá
výstup, který by mohl něco spínat.

Zdraví PavelK