[OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Leden 16 14:33:30 CET 2006

HUP vsichni do jeskyn a na stromy :)

zpet k tematu . Ja pouzivam doma na DVD projektor a platno asi 4x3m . Ted
delam home made projektor z meotaru+milion uprav a krom toho ze jsme zatim
meli spatny LCD a slabou vybojku tak to vypada velmi slibne, myslim kvalita
za ty penize.Jinak mam doma jeste 21" repas monitor IBM P270 vubec to nej
nej co sony delala a za ty prachy je to paradicka .Tedy az na tu spotrebu a
40kg bednu .
Jeste ke zvuku jak tu nekdo psal . Ja mam letitou vez sony ktera podporuje
5.1 proste DVD a ted o vikendu kdyz jsem si zasunul DVD do pocitace a nejaky
akusticky koncert scorpions tak musim uznat ze to ma neco do sebe , clovek
se citil temer nekde mezi divaky :) Zvukovku mam audigy 2 .

s pozdravem
Snehulak