[OT] RE: Plasma nebo LCD ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 16 13:27:24 CET 2006

Uz se to puvodní téma nejak vytrácí :-) Tak jeste neco: videl jsem plazmu tusím na Kau**a ndu v trafice s casopisy, visí tam nad pokladnou a je tam nejaká reklama. Nejak jsem nepochopil, jaký to má efakt, lidi si toho nevsímají... mozná to mají jako prídavné IR topení.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadecka
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 16, 2006 1:11 PM
  Subject: Re: [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

  Hm, to je nejaky osli mustek? Nebo jste tim chtel rict, ze kdyby tam nemeli plasmu, museli by se chodit koukat na jidelak do kina?

  P.K.

  2006/1/16, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
    Puvodni zprava ze dne 16.1.2006:

    > Prumerny clovek nechodi do kina 1x tydne.

    Ale prumerny poslanec chodi do poslanecke kantyny skoro kazdy den a
    tam se diva na plasmu s jidelnim listkem.

    Petr Zahradnik, pocitacovy expert