Konstrukcia predneho panela DDS - vas nazor

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 16 12:11:23 CET 2006

Jirka wrote:

>1) ty diry by mohly byt kulate (uz jsem to psal - snazsi vyroba
>vrtanim), nebo v konstrukci alespon pamatovat na tu moznost. Cuprextit
>je dobry material, snadno opracovatelny a dostupny. Pokud se konstrukci
>zajisti pevnost (zde to zrejme tak je), neni co resit.

povodne som planoval ze ten panel tiez vyfrezuju a dodaju z Printedu.
Okruhle diery samozrejme nie su problem ked si to niekto chce vyvrtat
doma sam.

>2) co je pouzito za tlacitka - jsou bezne dostupna? Nebo je dostupny
>alespon rozmerovy ekvivalent?

Ano, su to tie plastove tlacitka za 6 korun z GM, ktore som v piatok
objednaval z Farnellu po 1 euro/kus :-)
http://www.gme.cz/dokumentace/630-030/pctdetail.630-030.1.jpg
Takisto nie je problem pouzit tlacitka toho isteho foot-printu ale s
okruhlym hmatnikom, potom treba ale zmenit dlzku distancnych stlpikov.

>3) s predchozim bodem souvisi to, co uz jsem taky psal - jak vypada
>"cudlik" tlacitka? Pri mackani pres folii apod. je potreba, aby nebyl
>moc maleho prumeru - pak se totiz do folie casem vytlaci a vypada to
>hnusne. Resenim je nalepeni plosky na "cudlik".

Myslim ze hmatnik je dost velky na to, aby sa to nepretlacilo. Preto som
nepouzil tie male SMD zmrdky.

b.