[OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 16 10:01:52 CET 2006

Jak se to vezme, pri cene listku 100Kc to pro 4 clenou rodinu predstavuje
125 navstev kina, kdyz budete chodit 1x tydne tak mate za dva roky po
zizalkach :-)

Pokud zrovna nebydlite ve meste tak musite pricist naklady na dopravu.

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Monday, January 16, 2006 7:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] RE: Plasma nebo LCD ?

Tohle hledisko (koureni) je ale dost individualni. IMHO nez si porizovat za
50 tisic domaci kino s projektorem, tak je lepsi chodit do kina - za 50
tisic to je nejakejch listku ;-)

Jinak mam doma 55cm televizi a stereo zesilovac s drevenymi bednami. Hraje
to subjektivne dobre a ze to neni system 5.1, 6.1 nebo 7.1 mi vubec nevadi.
Jediny, co bych upgradoval, je ta televize, na nejakou 72cm, jednak aby byla
stereo a druhak aby mela vic nez jeden SCART. Vsechno ostatni mi pripada
jako zbytecny vyhazovani penez.

P.K.