OT - paletak

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 16 08:36:50 CET 2006

Na webu je vsechno (z definice), podle starodavneho prislovi totiz
"kdo neni na internetu neexistuje". Podle jeste starodavnejsich
svedectvi sochy na Velikonocnim ostrove chodily samy - cemuz moc
neverim, nejak se jim muselo pomoct, treba prave tim zarikavanim,
jinak si to nedovedu predstavit. Ale kdyz neni zarikavani, nevadi, uz
jsem dostal tip na pujcovnu kde ten paletak doopravdy fyzicky maji,
nejen na webu :-)

Ales Prochaska