Plasma nebo LCD ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 16 01:01:47 CET 2006

Je treba srovnavat srovnatelne, urcite sezenete 42" za 46k Kc, ale stejny
rozmer sezenete za 80k Kc a i za 140k Kc a obraz bude sakra rozdilny, stejne
jako tomu je u klasickych obrazovek.

Zkuste napriklad za 46k Kc sehnat toto
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=11146&taxonomy_
id=62-63

Ze plazmy jsou drazsi nez LCD je scestne... 42" plazmy jsem videl ve Vidni
uz od 1100 EUR (u nas cca od 46t a XGA ne o mnoho drazsi). Navic v prodejne
Sony mi uz nejeden prodavac tvrdil ze LCD jsou kvalitnejsi, bohuzel
technologie neumoznuje takove rozmery jako u plazmy. Od te doby co zacali
vyrabet v Sony 42" LCD prestali 42" plazmy nabizet a nabizeji je pouze v
rozmerech ve kterych LCD vyrabet neumi.

Jaroslav Nusl