Barevne znaceni tlumivek

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Leden 15 23:12:10 CET 2006

Doplnim, ze som sa stretol aj s tlmivkami v "kvapkovom" prevedeni,
oznacene su 2 malymi farebnymi bodkami na vrchu a 2 vacsimi po bokoch.
Kod funguje tak, ze ked si date vacsiu bocnu bodku tolerancie dolava
(zlata, strieborna), tak potom zlava citate na hornych bodkach 2 platne
cislice a vpravo na boku je rad. Tiez v uH.

miro