Plasma nebo LCD ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 15 22:57:21 CET 2006

Těžko říct, tohle jde mimo mně. Já televizní vysílání v pravém slova
smyslu nesleduju a víceméně ho nesleduje v rodině nikdo. Jedině dcerka
se občas koukne na Večerníček nebo na Foxkids kanál. Sem tam (tak cca.
1x měsíčně) si nahraju z TV nějaký film nebo dokument (třeba BBC má
některé docela fajn, dávají je občas na ČT2), abych se na něj podíval až
budu mít čas, ale to je dost vyjímka.
Pokud se chci na něco podívat, tak si půjčím DVD v půjčovně nebo si ho
na DVD koupím (pokud se jedná o nějaký super film, který chci mít doma).

Od té doby, co ČT1 přestala vysílat "Star Trek" a Nova přestala vysílat
"Star Gate" pro mně TV vysílání víceméně ztratilo smysl.

Zdraví PavelK