Vypocet vinutia

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Leden 15 19:45:13 CET 2006

Ponekud pletete C jadra z orientovaneho materialu  (ty maji skutecne vetsi
syceni az 1,5T) a jadra podobneho tvaru UI, ktere jsou razena z normalniho
izotropniho dynamoplechu, se sycenim cca 1T.
Ten motorek je z techto plechu, tloustky 0,5mm.
Z prurezu sloupku muzete spocitat transform. rovnici min. pocet zavitu, aby
se to zelezo nepresytilo.
Pokud to bylo nejak spalene, tak se urcite dal zmerit prumer dratu, a podle
plochy okenka pocet zavitu, resp. navinout civku plnou timto dratem.
Snizene otacky se delaji zvysenym skluzem, staci navinout dalsi vinuti s cca
50% zakladniho vinuti.
To se uz neda jednoduse spocitat, to se musi odmerit na motorku (zakladni
vinuti pres regltrafo).

Danhard
********

C jadro se ale pocita trochu jinak - ten motor ma "C" plechy, navic je
tam urcite vzduchova mezera a  byva tam i zavit nakratko.......
Alespon urcite neplati vykonove zatizeni pro C trafa obecny vztah pro
vykon P= s na 2 - s je prurez stredniho sloupku u EI provedeni.
Nebo vsechny C- trafka , ktera jsem kdy mel mela plechy s jinym ( vetsim
sycenim )