šílená datová struktura

MK info@mcu.cz
Neděle Leden 15 14:36:09 CET 2006

> Celkem přesně .. bohužel ale se pod tímto výrazem v 99 % nalézá tvorba
> rodokmenu rodiny. Strom se pak tvoří ze zadaných parametrů jednotlivých
> uzlů. Vyzkoušel jsem asi 50 softů a nic se požadavku ani vzdáleně
> nepřiblížilo. Pro začátek jsem tedy implementoval zjednodušenou verzi do
> excellu (vyhledáme problémy, chyby a nedostatky a napíšu to pak v něčem
> finálně), nicméně vyvstal problém, že 65K záznamů bude málo ... rozhodit
> data do více tabulek bude problém kvůli třídění ... neřešil někdo
> podobný problém ? Předběžně by tabulka měla mít okolo čtvrt milionu
> [...]

A vo se takhle podivat o par let nazpet na SW urceny pro DOS .-)))) V B-Tree
pro TPascal jsem delal pred nejakymi 15 roky programy, kde nejaky ten
milionek zazamu nehral roli :-)) Jinak bych mozna zacal hledat spis neuz u
genealogie u genetiky - ono to chce jen trochu "vyslechtit" vyhledavaci
kriterium pro pritele googla

S pozdravem
MK