CANbus

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Neděle Leden 15 03:39:09 CET 2006

Zdravim,

No jo, pak ale otazka neznim zda Linux zvladne uridit SPI, ale zda zvladne
dostatecne rychle obslouzit CAN svaba a to je něco jineho:).

Ale myslim, ze na LPT se da dosahnout az 1MB/s, takze to je asi 32x
pomalejsi Vami pozadovany CAN nez LPT. SPI to fakt hodne degraduje:(,
paralelni by to bylo urcite lepsi...

S pozdravem,
                Marek Pavlu