CANbus

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Sobota Leden 14 23:19:12 CET 2006

Ano Linux je master, akorat MCP by melo vyvolavat interupt po prijmu zpravy, Linux vygeneruje hodiny a precte data.
Taky bude , na zaklade nejakych udalosti, vysilat zpravy na CAN.
V jadre Linuxu bude nekonecna uspana smycka v samostatnem procesu, kterou probudi interrupt nebo udalost .
Smycka mi uz funguje a IRQ od LPT taky , ted se hrabu v MCP2515 a napojuju jej na MCU, potom kdyz MCP budu dobre znat to napojim na Linux.
Jsou i paralelni radice a mozna na ne dojde a bude to i jednodussi, uvidime ale zase z hlediska unifikovanosti ;-)

Jedna se mi ale o to co to bude delat pri huste komunikaci na CAN pri rychlosti alespon 256kb. MCUcka to budou zvladat ale
Linux ?

.NET C# professional developer (C++ Win Linux,hw & C & Asm for MCU, as well)
http://www.visualprog.cz