CANbus a Stranka robota Spejbla

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Sobota Leden 14 20:15:35 CET 2006

Zdravim
Taky bych mel dotaz a to ohledne CAN bus . Ladim ted CAN s radici
MCP2515 a mcu Zilog Z8E coz je celkem jedno ale cetl jsem na VAsich
strankach o pouziti Linuxu s CANem.
Ja bych to chtel udelat jinak, vytvorit modul jadra pro jakykoliv Linux, ktery bude simulovat SPI komunikaci na paralelnim portu , no a na tento port bych napojil jiz zminene radice MCP2515.

A tu je muj dotaz, nema nekdo s tim skusenost . Stihne Linux dostatecne rychle nastavovat piny portu a tim simulovat clocky a data
potrebne pro SPI komunikaci.

Na MCU jsem SPI dokazal simulovat a fungovalo to spolehlive ale na Linuxu , tot otazka .

.NET C# professional developer (C++ Win Linux,hw & C & Asm for MCU, as well)
http://www.visualprog.cz