Konvencny zdroj pre PC

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Leden 14 20:00:16 CET 2006

Presne tak . Ja bych spis koukl na recenze vetraku ted vysly dobre clanky na
www.svethardware.cz a  vybral nejaky rozumny a ten vmontoval do normalniho
zdroje. Ostatne si myslim , ze zdroj je ten nejmensi zdroj hluku, jde o CPU
a grafiku i kdyz ty lze za nejaky ne moc velky peniz taky solidne odhlucnit.
Ja mam treba na cpu zalmana a na nejmensich otackach(1000), ktere nejsou
slyset ma procesor 30C a pri zatezi do tech 45 a to je o 250mhz pretaktovany
a napeti zvedle 0.1V :) Je to , ale AMD . Grafiku lze taky solidne vyresit
tak kolem 500kc uz se da sehnat na vykonou grafickou kartu ktera se pouziva
na hry tichy chladic a teplota nepresahne nejakych 55C coz je dostacujici .

s pozdravem

SNEHULAK