Vyroba PCB - nalezeno na NETu

Hall hall@ynet.sk
Sobota Leden 14 16:24:51 CET 2006

Zdravim
Neviete niekto ako sa vola pripadne kde sa da kupit ta guma na plosaky.
Raz som ju dostal od kamosa, ale ani on nevie co to bolo zac, vzhladovo
sa to podoba asi najviac na beznu sivu gumu na pero. Akurat ze sa to
skoro nemina a lesti to med 100x lepsie ako cokolvek co som dotaraz mal
(rozdne gumy, dratenky, prasky...) Spomenul som si nato ked som videl
"PC182 Scrub Block" na stranke
http://www.megauk.com/cgi-bin/mega/lp.pl?page=http://www.megauk.com/pcb_chemicals.php