ISE WebPack 8.x

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 14 15:24:19 CET 2006

Chtel jsem se na to podivat a nainstaloval jsem novou 8.1i a myslim ze tech
chybek bude asi vic. Prostredi napise ze spousti svuj textovy editor a
bohuzel se mu to nejak nepovede i kdyz se tvari jako ze je vsechno vporadku,
v pracovni oblasti nic neni. Pro schema stejne. Vypada to ze bude asi
nejlepsi zustat u 7 a tuhle nechat trosku na pozdeji, az ji daji do
pouzitelneho stavu.
Vy myslite asi simulaci schemat ne? K tem jsem zatim nedostal, ale
generujete si k nim taky testbench jako pro textovy zapis?

Tosa