přenos videosignálu po wifi

pyjan pyjan@tiscali.cz
Sobota Leden 14 14:35:00 CET 2006

WiFi je wifi a s tím nic nenaděláš. Pokud budeš chtít použít k přenosu
pásmo 2,4 GHz, použij VF modulátor z videa (výstupní frekvence je cca
500 MHz) a přelaď jej na pásmo 2,4GHz. Na straně přijímače dej konvertor
2,4GHz na 500MHz a budeš to chytat na obyčejné televizi. Pak ale
nepotřebuješ počítač.

Jinak to musíš v PC streamrovat a vysílat jako datový tok do datové sítě.