Odskouseni HP LJ III P

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Leden 13 17:19:15 CET 2006

Jsem na tom podobne, jen s tim rozdilem ze mam na stole HPLJ4 a ma i
toner.. Jenze kdyz se tam ten toner da, tak jdou z tiskarny divne
zvuky.. Zjisteno ze jednak toner jde pekne tezko otacet a jednak ze ty
divne zvuky jsou diky tomu ze se po vlozeni tonerove kazety neni schopen
hlavni motor otacet..  Teoreticky tedy to je tim tonerem, ale kde mam
vzit tu jistotu a koupit novej abych ho nasledne vyhodil po zjisteni ze
s novym tonerem se to chova stejne...

:-)

Tony OK1HMA