OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Leden 13 13:30:59 CET 2006

Jste si jist ze se bord s ISA nedela?
Nedavno jsem byl nucen resit podobny problem a nasel treba toto
http://www.soyo.com.tw/products/proddesc.php?id=335
Podobne desky dela i Soltek treba SL-XP865G-3IG
Radek
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 13, 2006 1:09 PM
Subject: Re: OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Dekuji za odkaz  - jsem to tam nemohl nejak najit.

Co se tyka windows a linuxu (ne ze bych to od Vas necekal) tak je to
vicemene bezpredmetne - svagrova ma fotolab a na tom PCcku pobezi
filmovej scaner (snimaji se s tim policka filmu pro indexprint) s
vlastnim ISA radicem a SW jen pro wokna.

Na ty OEMka se ptam prave kvuli tomu, ze se neda (nevyplati) PCcko nejak
zvlast upgradovat protoze je prave podminkou ISA slot coz se uz leta
nedela. I tak budu asi muset v ramci licence nainstalovat nejaky jiny
nizsi OS od MS. Kdyz mi rikala co chce tak jsem myslel, ze mne omejou,
ale chapu ji ten scaner neni za hubicku a jinak pracuje OK.

RadekCX