OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Leden 13 13:15:19 CET 2006

Zni to sice jako desna legrace.. ale stalo se mi ze v novem pc druhy den po
nainstalovani winXP pro a office bouchnul napajeci zdroj a vzal s sebou
zakladni desku.  Jelikoz win i office uz byl zaregistrovan nesel pak
nainstalovat na stejny stroj s vymenenou zakladni deskou a microsoftu to
bylo uplne fuk a oem dodavateli taky - ten vymenil HW a SW neminil platit ze
sveho.. 15 000Kc jsem mohl vyhodit.....

Tony OK1HMA