Rozdil Gyro a Akcelerometr (bylo UFO model)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Leden 13 01:35:15 CET 2006

Akcelerometr měří momentální zrychlení vůči nějaké ose. Gyro měří
velikost změny zrychlení vůči nějaké ose.

Proto se domnívám, že gyro není v tomto případě potřeba, když se to řídí
rádiem.

Zdraví PavelK

P.S. Kdyžtak to zítra rozeberu podrobněji, je noc a už mi to až tak
nemyslí.